Servicedesk Medewerker – Hilversum

Introductie

Het doel van onze IT-afdeling is om ervoor te zorgen dat alle collega’s binnen TopMondzorg altijd, veilig en slim kunnen werken. Het is daarom belangrijk dat IT-vragen, -meldingen en -storingen efficiënt en adequaat worden opgepakt en afgehandeld.  

Heb jij een uitstekend probleemoplossend vermogen voor diverse technische vraagstukken, een servicegerichte houding en wil jij er samen met een gemotiveerd IT-team voor zorgen dat de kwaliteit van onze dienstverlening altijd 9+ is? Dan ben jij de Servicedesk Medewerker die wij zoeken! 

Organisatie

TopMondzorg is een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. Samen gaan wij elke dag weer voor de beste kwaliteit van zorg aan onze bijna 1 miljoen patiënten en cliënten. 

Onze organisatie bestaat uit 120 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 11 TopOrtho orthodontiepraktijken, 3 Proclin verwijspraktijken, ouderenmondzorgdiensten (MondzorgPlus, Omnios, Gerident en Pro-Da) en MKA-groep (kaakchirurgie).  

Op het servicecenter van TopMondzorg in Hilversum werken 100 collega’s. Praktijken krijgen vanuit daar ondersteuning op het gebied van kwaliteit & veiligheid, HR, financiële administratie, ICT en marketing & communicatie. Hierdoor kunnen de behandelende teams zich optimaal richten op de patiënt. 

Tot slot is TopMondzorg het Nederlandse onderdeel van European Dental Group (EDG). EDG is ook actief in België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Groot-Brittannië

Functie

Als Servicedesk Medewerker is het jouw verantwoordelijkheid om meldingen en problemen gestructureerd af te handelen. Daarvoor registreer en prioriteer je meldingen, pas je kennisitems toe en handel je actief voor SLA-haalbaarheid. Wanneer er voor complexe meldingen specifieke skills vereist zijn, escaleer je deze naar specialisten of leveranciers.  

Je voert ook een aantal standaard werkzaamheden en repeterende taken zoals de dagelijkse quarantainebox-controle. Naast het afhandelen van acute problemen, identificeer je optimalisaties in ITSM processen en TOPdesk en voer je deze in samenwerking met de proceseigenaren door.  

Zo zorg jij ervoor dat het werk van jouw collega’s op de praktijken en het servicecenter altijd kunnen blijven werken. 

Functie-eisen

Het is belangrijk dat je als Servicedesk Medewerker over uitstekende communicatieve vaardigheden en een servicegerichte houding beschikt. Jij staat altijd voor jouw collega’s klaar en zij weten dat ze bij jou terecht kunnen met IT-gerelateerde vragen en storingen. Door hen de juiste vragen te stellen en met hen mee te denken, weet jij precies welk kennisitem je moet toepassen om de vraag of storing op te lossen.  

Daarnaast ben je proactief en nauwkeurig. Bij het registreren en afhandelen van meldingen, standaard wijzigingen en/of het uitvoeren van operationele taken ga je secuur en georganiseerd te werk. 

Verder herken jij je hierin: 

  • HBO werk- en denkniveau behaald door diploma’s of relevante werkervaring. 
  • Minimaal 2 jaar servicedesk ervaring  
  • Afgeronde IT-opleiding of vergelijkbare certificering 
  • Kennis van Office 365 en uitgebreide ervaring met Microsoft Windows 10/11 
  • Kennis van ITIL-foundation 
  • Ervaring met TOPdesk of een ander ITSM-pakket 

Aanbod

Je komt te werken op het servicecenter van TopMondzorg. Een inspirerende werkomgeving in een vooruitstrevende organisatie, waar veel ruimte is voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Er heerst een informele werksfeer waar hard wordt gewerkt én gelachen.  

Deze functie valt binnen het IT-team en rapporteert aan de IT Service Manager. 

De functie is voor 32-40 uur per week. We bieden hybride werkmogelijkheden: thuis en op ons mooie kantoor in Hilversum (goed bereikbaar met auto en ov). Je reiskosten worden vergoed en je krijgt een zakelijke laptop en telefoon.

Sollicitatie

Lijkt het jou wat om als Servicedesk Medewerker aan de slag te gaan en er samen met het IT-team van TopMondzorg voor te zorgen dat al onze collega’s altijd, veilig en slim kunnen werken? Solliciteer dan via de knop hieronder. 

Wil je eerst meer weten over de functie? Neem dan contact op met Stef Bols via stef.bols@topmondzorg.nl