IT Incident & Problem Coördinator – Hilversum

Introductie

Het doel van onze IT-afdeling is om ervoor te zorgen dat alle collega’s binnen TopMondzorg altijd, veilig en slim kunnen werken en dat de kwaliteit van IT-dienstverlening altijd 9+ is. Het is daarom cruciaal dat IT-incidenten en problemen tijdig en effectief worden opgelost en waar mogelijk worden voorkomen. 

Heb jij een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen, technisch inzicht en vind jij het een mooie uitdaging om duurzame oplossingen te vinden om incidenten en problemen in de toekomst te voorkomen? Dan ben jij de IT Incident & Problem Coördinator waar wij naar opzoek zijn! 

Organisatie

TopMondzorg is een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. Samen gaan wij elke dag weer voor de beste kwaliteit van zorg aan onze bijna 1 miljoen patiënten en cliënten. 

Onze organisatie bestaat uit 120 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 11 TopOrtho orthodontiepraktijken, 3 Proclin verwijspraktijken, ouderenmondzorgdiensten (MondzorgPlus, Omnios, Gerident en Pro-Da) en MKA-groep (kaakchirurgie).  

Op het servicecenter van TopMondzorg in Hilversum werken 100 collega’s. Praktijken krijgen vanuit daar ondersteuning op het gebied van kwaliteit & veiligheid, HR, financiële administratie, ICT en marketing & communicatie. Hierdoor kunnen de behandelende teams zich optimaal richten op de patiënt. 

Tot slot is TopMondzorg het Nederlandse onderdeel van European Dental Group (EDG). EDG is ook actief in België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Groot-Brittannië.  

Functie

Als Incident & Problem Coördinator heb je een belangrijke rol in het identificeren, analyseren en oplossen van IT-incidenten en problemen binnen de gehele organisatie. Hierbij werk je proactief samen met diverse collega’s en leveranciers om de onderliggende oorzaken te achterhalen en duurzame oplossingen te implementeren. 

Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren van het incident respons proces bij IT-meldingen. Je identificeert trends en patronen en bespreekt deze met de specialisten in het IT-team, zodat er samen gekeken kan worden naar implementatie van preventieve maatregelen om toekomstige meldingen te voorkomen.  

Daarnaast werk je aan het verhogen van de zelfredzaamheid van collega’s door kwalitatief hoogwaardige kennisitems vast te leggen en FAQ’s voor de praktijken te organiseren. Je zal onze praktijken ook periodiek bezoeken, om feedback en input op te halen om de praktijktevredenheid te verhogen.  

 

Functie-eisen

Als Incident & Problem Coördinator ben je gedreven door verbetering en heb je een zeer goed analytisch vermogen. Je bent proactief in denken en handelen, zo identificeer jij tijdig risico’s en implementeer je preventieve maatregelen. 

Naast jouw scherpe blik en probleemoplossende vermogen, beschik je ook over heldere communicatievaardigheden, zodat duidelijke procedures en richtlijnen kunt opstellen en overbrengen aan jouw collega’s.  

Verder herken jij je hierin: 

  • HBO werk- en denkniveau 
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie 
  • Goede sociale vaardigheden voor het adviseren van gebruikers en het onderhouden van contact met diverse collega’s en leveranciers 
  • Kennis van ITIL processen en Xperience Level Agreements (XLA) is een pré 
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal 

Aanbod

Je komt te werken op het servicecenter van TopMondzorg. Een inspirerende werkomgeving in een vooruitstrevende organisatie, waar veel ruimte is voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Er heerst een informele werksfeer waar hard wordt gewerkt én gelachen.  

Deze functie valt binnen het IT-team en rapporteert aan de IT Service Manager.  

De functie is voor 32-40 uur per week. We bieden hybride werkmogelijkheden: thuis en op ons mooie kantoor in Hilversum (goed bereikbaar met auto en ov). Je reiskosten worden vergoed en je krijgt een zakelijke laptop en telefoon. 

Sollicitatie

Lijkt het jou wat om aan de slag te gaan als IT Incident & Problem Coördinator en er samen met het IT-team van TopMondzorg voor te zorgen dat al onze collega’s altijd, veilig en slim werken? Solliciteer dan via het onderstaande formulier. 

Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Merlly via merlly.ceder@topmondzorg.nl.