IT Engineer – Hilversum

Introductie

We zijn op zoek naar een IT Engineer voor ons Service Center in Hilversum.

Organisatie

In het ICT-team zitten 19 gedreven professionals, verdeeld over 6 teams. Samen ondersteunen we de collega’s op het servicecenter en de verschillende praktijken en mondzorgdiensten op het gebied van ICT. Ons IT-enginering team is het afgelopen jaar flink gegroeid en bestaat nu uit 6 medewerkers. Zij opereren vanuit ons servicecentrum in Hilversum en bezoeken de praktijken periodiek. Primair is de afdeling verantwoordelijk voor de intake, registratie en het oplossen of coördineren van alle meldingen en vragen van gebruikers het bewaken van alle meldingen en wijzigingen op basis van de afgesproken serviceniveaus zowel intern als extern, het uitvoeren van de standaard wijzigingen binnen een specialisatie domein en gebruikers op de hoogte houden van de status en voortgang van hun vragen.

Bij TopMondzorg kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. TopMondzorg bestaat uit ongeveer 100 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 14 TopOrtho orthodontiepraktijken, de Proclin verwijspraktijk, ouderenmondzorgdiensten MondzorgPlus en Omnios en de MKA-groep (kaakchirurgie).

Het motto van TopMondzorg is ‘voor elkaar’. Omdat we er als netwerk ‘voor elkaar’ zijn bij het leveren van kwalitatief hoogstaande mondzorg. En omdat we met onze gedrevenheid dingen ‘voor elkaar’ krijgen. TopMondzorg telt in totaal 2.750 collega’s waarvan 100 op de servicecenter in Hilversum. Dit servicecenter biedt ondersteuning op onder andere Kwaliteit & Veiligheid, HR, Financiële administratie, ICT en Marketingcommunicatie. Zodat de behandelende teams zich optimaal kunnen richten op de patiënt.

Functie

Wat doet een IT Engineer bij Top Mondzorg?

Je bent vaak het eerste aanspreekpunt van de IT-organisatie. Je handelt de meldingen van de gebruikers af en lost complexe incidenten en wijzigingen op. Dit doe je voor je toegewezen regio. Je bent dus naast engineer, ook een relatiebeheerder, die contact heeft met de praktijkmanager van een regio. Indien nodig escaleer je tijdig naar de tweede lijn. Dit gaat dan meestal om de meer technische IT-problemen. Het is jouw verantwoordelijkheid om deze meldingen te coördineren en in de gaten te houden. Dit doe je om ervoor zorg te dragen dat ze worden afgehandeld binnen de gestelde servicenormen. Dit is dus niet alleen een 1ste lijnfunctie; je houd je ook bezig met 2de en 3de lijn meldingen. Je bent het gezicht van de IT-organisatie. We helpen namelijk niet alleen via de telefoon of per mail, maar we hebben ook persoonlijk contact. Periodiek bezoeken wij de praktijken zodat we weten wat er bij onze (interne)klanten speelt.

De onderstaande taken geven je veel energie:

  • Oplossen van inhoudelijke en technisch uitdagende incidenten en niet alleen het opnemen van de telefoon en het loggen van het issue;
  • Uitvoeren en bijhouden van de changes;
  • Vastleggen van toegepaste oplossingen;
  • Escaleren van problemen naar verantwoordelijke domeinen en zorgen dat het probleem binnen de afgesproken lead time wordt opgelost/melder weet wanneer het probleem is opgelost;
  • Periodiek bezoeken van de diverse praktijken;
  • Eigenaarschap nemen over incidenten en meldingen;
  • Actief werken met de domeinen en daarbij behorende meldingen;
  • Deelnemen in projecten met de domeinen;
  • Analyseren en vastleggen van de IT-behoeften die je op de praktijken aantreft;
  • Coördineren van tickets bestemd voor andere oplosteam;
  • Participeren in verbeter-initiatieven
  • Contact houden met de regio verantwoordelijke
  • Signaleren van trends binnen de meldingen van jouw regio

Functie-eisen

  • Hbo werk- en denkniveau behaald door diploma’s of relevante werkervaring;
  • Minimaal 24 maanden servicedesk ervaring en niet alleen 1ste lijn issues opgepakt;
  • Afgeronde IT-opleiding is een pré;
  • Analytisch, proactief en kan je goed inleven in je (interne) klanten;
  • Ervaring met Topdesk of een ander ITSM-pakket;
  • De drive om te blijven leren binnen vakgebied;
  • Uitgebreide ervaring met Windows 10 & server 2012/ 2016;
  • In het bezit van ITIL-foundation certificaat;
  • In het bezit van Microsoftcertificaten: MD-100, MD-101, 77-731 & 70-742;
  • Kennis van Exquise, Orthwin en Visiquick, zijn een pré
  • In bezit van een geldig rijbewijs.

Aanbod

Onze arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris, afgestemd op de ervaring van de kandidaat
  • Laptop en telefoon voor zakelijk gebruik
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen
  • Gebruik poolauto voor zakelijke ritten
  • Opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling

Wat biedt Top Mondzorg jou?

  • Je komt te werken bij een jonge en vooruitstrevende organisatie, die vooroploopt op het gebied van tandheelkundige zorg en waar veel ruimte voor eigen initiatief is
  • Een afwisselende functie in een organisatie, die volop in beweging en ontwikkeling is, waardoor enthousiaste en gemotiveerde medewerkers volop de kans krijgen om zich te ontplooien en door te groeien
  • Een informele omgeving waar hard wordt gewerkt, maar ook veel wordt gelachen
  • Nu even veelal thuis, maar na de COVID-maatregelen op een prachtig kantoor in Hilversum, goed bereikbaar met auto en Openbaar Vervoer
  • Grote mate van autonomie en verantwoordelijkheid
  • Ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen.

Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Vul online het sollicitatieformulier in en stuur het op. Voor vragen en/of meer informatie, kun je contact opnemen met de mevrouw Sarah Klay via 06 – 27 18 76 07. Wij kijken er naar uit je te ontmoeten!