Facilitair medewerker contractbeheer – Hilversum

Introductie

Hou jij van een beetje dynamiek en roering om je heen en is stilzitten niks voor jou? Herken je jezelf als de duizendpoot binnen een organisatie die zich graag bezighoudt met alles op facilitair gebied. En ben je daarbij iemand die graag een uitdaging aangaat en goed mee kan in een snel veranderende omgeving? Dan ben jij de Facilitair medewerker contractbeheer die wij zoeken. 

Organisatie

TopMondzorg is een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. TopMondzorg is onderdeel van de European Dental Group (EDG). EDG is, naast Nederland, actief in diverse andere Europese landen. Nordic Capital staat als investeerder achter EDG.

TopMondzorg bestaat uit 90 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 14 TopOrtho orthodontiepraktijken, de Proclin verwijspraktijk, ouderenmondzorgdiensten MondzorgPlus en Omnios en de MKA-groep (kaakchirurgie). TopMondzorg telt tenminste 2.500 collega’s, waarvan er ongeveer 100 op het shared servicecenter in Hilversum werkzaam zijn. Jij maakt deel uit van het team op ons shared servicecenter in Hilversum en je werkt daar nauw samen met je collega’s op de diverse afdelingen en met de collega’s op de praktijken in het land.

Functie

Als facilitair medewerker contractbeheer beschik je over een breed takenpakket. Je bent onmisbaar als het gaat om de facilitaire contractadministratie en -beheer voor onze nieuwe praktijken en voor alle wijzigingen in de bestaande praktijken. Je bent hèt aanspreekpunt voor onze diverse leveranciers op het gebied van facilitaire dienstverlening, zoals de schoonmaak, kantoorartikelen en mobiele telefonie. Je zorgt ervoor dat problemen worden opgelost als deze zich voordoen. Bij deze operationele en coördinerende werkzaamheden ben jij de sleutelfiguur voor onze organisatie om alle werkzaamheden soepel te laten verlopen. Behulpzaamheid, vriendelijkheid en accuratesse zijn woorden die jou typeren. Daarnaast hebben de programma’s van Microsoft (Word, Excel, Outlook) geen geheimen meer voor jou.

De top 5 van jouw werkzaamheden:

  • Je draagt er zorg voor dat de facilitaire contractadministratie gearchiveerd is en dat wijzigingen op de juiste wijze worden verwerkt;
  • Je beheert de aanslagen van de gemeentelijke belastingen, bezwaarschriften, WOZ-opgaves en in samenwerking met de financiële administratie coördineer je de facturatie van de diverse facilitaire leveranciers;
  • Het ontvangen en begeleiden van service- en onderhoudsleveranciers voor ons kantoor in Hilversum, alsmede het beheer van de toegangspassen van het pand in Hilversum en parkeergarage;
  • Je ondersteunt de collega’s van ICT met de ICT-contractadministratie en indien nodig ondersteun je het secretariaat;
  • Contactpersoon voor de schoonmaak van het kantoor in Hilversum.

Functie eisen

  • MBO werk en denkniveau, en hebt een opleiding gevolgd in facilitair management of een vergelijkbare richting;
  • Je hebt een aantal jaren ervaring in de facilitaire dienstverlening en contractbeheer;
  • Kennis van en ervaring met de programma’s van Microsoft (Word, Excel, Outlook);
  • Je bent zelfstandig en durft beslissingen te nemen en kunt goed schakelen tussen leverancier en de interne organisatie;
  • Je weet van aanpakken en bent goed in plannen en organiseren;
  • Je werkt nauwkeurig, met oog voor detail;
  • Je bent proactief en ziet waar jouw ondersteuning nodig is op het juiste moment;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent 24 – 32 uur per week beschikbaar, bij voorkeur verdeeld over 4 of 5 dagen.

Aanbod

  • Een prettige werkomgeving in een leuk, enthousiast team;
  • Wij zijn een groeiende en lerende organisatie met een open en informele cultuur die ruimte biedt aan persoonlijke ontwikkeling;
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden;
  • Een grote mate van autonomie en verantwoordelijkheid.

Sollicitatie

Enthousiast? Stuur dan jouw CV met foto en motivatie naar werken@topmondzorg.nl o.v.v. ‘vacature facilitair medewerker contractbeheer’. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Sarah Klay (HR Manager) via 035-6929581.