Business Process Manager – Hilversum

Introductie

Voor het servicecenter van TopMondzorg zijn wij op zoek naar een Business Proces Manager Bedrijfssystemen (32-40 uur)

Organisatie

Bij TopMondzorg kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. Het motto van TopMondzorg is ‘voor elkaar’. Omdat we er als netwerk ‘voor elkaar’ zijn bij het leveren van kwalitatief hoogstaande mondzorg en we met onze gedrevenheid dingen ‘voor elkaar’ krijgen. 

TopMondzorg telt circa 4.000 collega’s waarvan ruim 100 op het servicecenter in Hilversum. Dit servicecenter biedt ondersteuning op onder andere Kwaliteit & Veiligheid, HR, Financiële administratie, ICT en Marketingcommunicatie, zodat de praktijken zich optimaal kunnen richten op de patiënt.

Jij maakt deel uit van het ICT team, dat bestaat uit 20 gedreven professionals, verdeeld over 4 teams. Samen ondersteunen we de collega’s op het servicecenter en de verschillende praktijken en mondzorgdiensten op het gebied van ICT.


Functie

Als Business Proces Manager maak je deel uit van het team Bedrijfssystemen. Hierin zul je verantwoordelijk zijn voor het operationeel houden van onze core-systemen zoals onder andere SharePoint, AFAS,  TOPdesk en ORTEC. Daarbij worden dagelijks allerhande vragen, incidenten, verzoeken en wensen opgepakt om ervoor te zorgen dat onze organisatie optimaal gebruik blijft maken van deze applicaties.

Je onderhoudt structureel contact met medewerkers, leidinggevenden, key-users en leveranciers en zul je bijdragen aan verschillende projecten binnen onze organisatie.

Hoe ziet jouw dag er ongeveer uit bij TopMondzorg?

’s Ochtends even bijpraten met je teamgenoten en het werk onderling verdelen.

Oppakken van diverse meldingen en wijzigingen, waarbij alle voorkomende vragen, incidenten en verzoeken vanuit de organisatie in behandeling genomen, of afgehandeld worden.

Samen met jouw collega’s van de verschillende afdelingen vragen en wensen bespreken, om bestaande en vaak ook nieuwe inrichting te verzorgen.

’s Middags even rustig bijkomen tijdens de lunch.

Deelnemen aan projecten, waarbij nieuwe functionaliteit uitgedacht en ingericht wordt.

Samenwerken met belangrijke key-users binnen de organisatie.

Releases vanuit de verschillende leveranciers preventief testen en updates doorvoeren.

Actief participeren in het signaleren van verbeteringen en deze voorleggen binnen het team. 

Kansen zichtbaar maken door uitdenken en verder uitbreiden van onze rapportages.

Opzetten en uitbreiden van ons kenniscentrum, zodat de kennis geborgd blijft en onze organisatie zelfredzamer en daarmee continu efficiënter wordt.

Op tijd je muis en toetsenbord aan de kant! Wij vinden het belangrijk dat je op tijd van je avond geniet. 

Kortom, een afwisselende functie waarin je veel verantwoordelijkheden hebt. Vanzelfsprekend ben jij integer en ga jij op gepaste wijze om met vertrouwelijke informatie. Je hebt daarbij een goede dosis empathisch vermogen, bent ondernemend en beschikt over overtuigingskracht.


Functie-eisen

HBO en/of WO denk- en werkniveau door diplomering, voorgaande functie, of je bent binnenkort afgestudeerd in de richting van ICT, HR,  MER, of Finance

Je hebt ervaring (functioneel beheer en/of implementatie) met SharePoint, O365, AFAS en/of vergelijkbare bedrijfssystemen.

Kennis van ORTEC WS, Filelinx, TOPdesk, MS Excel, ITIL is een pré.

Bekend met Finance en HR processen is een pré.

Je beschikt over een sterk oplossingsvermogen, bent analytisch en proactief en kan je goed inleven in je (interne) klanten;

Je hebt de drive om je te blijven ontwikkelen binnen je vakgebied;

Ook is het voor deze vacature een verplichting om vloeiend Nederlands te spreken en woonachtig te zijn in Nederland! 




Aanbod

Onze Arbeidsvoorwaarden

Een marktconform salaris, afgestemd op de ervaring van de kandidaat

Laptop en telefoon voor zakelijk en privégebruik

Reiskostenvergoeding

25 vakantiedagen

Opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling

Wat bieden we jou?

Je komt te werken bij een jonge en vooruitstrevende organisatie, die vooroploopt op het gebied van tandheelkundige zorg en waar veel ruimte voor eigen initiatief is;

Een afwisselende functie in een organisatie, die volop in beweging en ontwikkeling is, waardoor enthousiaste en gemotiveerde medewerkers volop de kans krijgen om zich te ontplooien en door te groeien;

Een informele omgeving waar hard wordt gewerkt, maar ook veel wordt gelachen;

Een goede balans tussen thuiswerken en werken op een prachtig kantoor in Hilversum, goed bereikbaar met auto en OV;

Grote mate van autonomie en verantwoordelijkheid;

Ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen;


Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Vul online het sollicitatieformulier in en stuur het op. Voor vragen en/of meer informatie, kun je contact opnemen met Martin Alonso – 06 11 83 80 96. Wij kijken er naar uit je te ontmoeten!