Business Process Manager – Hilversum

Introductie

Als Business Proces Manager denk je mee over de verdere ontwikkelingen en de architectuur van onze patiëntsystemen.

Organisatie

TopMondzorg bestaat uit ongeveer 100 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 16 TopOrtho orthodontiepraktijken, de Proclin verwijspraktijk, ouderenmondzorgdiensten MondzorgPlus en Omnios en de MKA-groep (kaakchirurgie). Bij TopMondzorg kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. TopMondzorg is onderdeel van de European Dental Group (EDG). EDG is, naast Nederland, actief in diverse andere Europese landen.

Het motto van TopMondzorg is ‘voor elkaar’. Omdat we er als netwerk ‘voor elkaar’ zijn bij het leveren van kwalitatief hoogstaande mondzorg en we met onze gedrevenheid dingen ‘voor elkaar’ krijgen. TopMondzorg telt in totaal 2.750 collega’s waarvan ruim 100 op de servicecenter in Hilversum. Dit servicecenter biedt ondersteuning op onder andere Kwaliteit & Veiligheid, HR, Financiële administratie, ICT en Marketingcommunicatie. Zodat de behandelende teams zich optimaal kunnen richten op de patiënt.

Functie

Wat doet een Business Process Manager bij Top Mondzorg?

Je bent het centrale aanspreekpunt en heb de rol als regievoerder op dit domein. Je beoordeelt binnenkomende wijzigingsverzoeken vanuit de superuser en evt. keyusers van nieuwe functionaliteiten tot nieuwe software. Je houdt het geheel van wijzigingen in beeld, draagt zorg voor voortgang en hebt een visie op de totaal architectuur. Dit doe je niet alleen, je IT-collega op dit domein kent technisch inhoudelijk de samenhang van processen en applicaties en op de inhoud is er vanuit de operatie een super- en keyusersstructuur in place. Daarnaast werken we in het domein met strategische leveranciers waarmee je een goede relatie weet op te bouwen en jij bent dan ook medeverantwoordelijk voor het leveranciers- en financieel management binnen je domein.

De onderstaande taken geven je veel energie

  • Verantwoordelijk voor het leveranciers & contract management van de applicaties binnen het domein;
  • Managen en beheersen van de relatie met de leverancier en ook de afspraken en meten van prestaties in termen van kwaliteit en kosten;
  • Registreren, beheren en bewaken van contractafspraken zodat deze volledig kunnen worden uitgeput
  • Definiëren van business cases op basis van de prioriteiten van de stakeholders;
  • Verantwoordelijkheden nemen en definiëren en realiseren van projecten
  • Adviseren van stakeholders in adaptatie en operationalisatie;
  • Het beheersen/controleren en realiseren van niet standaard wijzigingen binnen applicaties in het domein;
  • Beheren van de product back log in samenwerking met de superuser in het patiënt domein zodat elk kwartaal de juiste niet standaard wijzigingen worden opgepakt die het meeste waarde leveren t.b.v. de operatie naast de reguliere releases;
  • Monitoren van de voortgang in de opleveringen van nieuwe functionaliteiten (wijzigingen) en ondersteunen van een juiste procesgang in deze;
  • Realiseren van standaard wijzigingssjablonen om de procesgang te standaardiseren;
  • Adviseren op gebied van informatiebeveiliging bij gewenste nieuwe applicaties en ook ondersteuning van dit proces gedurende de pilotfase tezamen met de strategische leveranciers;
  • Inschatten van nieuw binnen gekomen wijzigingen welke door de superuser zijn geaccordeerd t.b.v. een eerste tijdsinschatting;
  • Participeren in de wekelijkse CAB.

Functie-eisen

  • Een afgeronde HBO- en/of WO-opleiding in de richting van Business IT & Management of Informatica en hebt bij voorkeur ervaring in sterk groeiende of commerciële organisaties;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als business/informatie consultant en/of projectleider;
  • Bij voorkeur ITIL gecertificeerd en hebt kennis van agile werken en hebt ruime ervaring met TOP desk. Ervaring op gebied van Exquise (NextGen), Visiquick, Facad, ZorgSom is een pré;
  • Gaat voor kwaliteit en een zelf startend vermogen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, flexibel en hebt de ambitie en gedrevenheid om tot het beoogde resultaat te komen.


Aanbod

Onze arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris, afgestemd op de ervaring van de kandidaat
  • Laptop en telefoon voor zakelijk en privégebruik
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen
  • Gebruik poolauto voor zakelijke ritten
  • Opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling

Wat bieden wij jou?

  • Je komt te werken bij een jonge en vooruitstrevende organisatie met ongeveer 120 tandarts- en orthodontiepraktijken, die vooroploopt op het gebied van tandheelkundige zorg;
  • Een afwisselende functie in een organisatie, die volop in beweging en ontwikkeling is, waardoor enthousiaste en gemotiveerde medewerkers volop de kans krijgen om zich te ontplooien en door te groeien;
  • In een organisatie en team met een open en informele cultuur, die ruimte biedt aan persoonlijke ontwikkeling en waar hard wordt gewerkt, maar ook veel wordt gelachen.


Sollicitatie

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Vul online het sollicitatieformulier in en stuur het op. Voor vragen en/of meer informatie, kun je contact opnemen met de mevrouw Sarah Klay via 06 – 27 18 76 07. Wij kijken er naar uit je te ontmoeten!