Service Delivery Manager – Hilversum

Introductie

Heb je ervaring met het verbeteren van processen met als doel om onze praktijken en servicecenter collega’s een ultieme klantervaring te geven? Staat bij jou de klant centraal en wil jij graag meebouwen aan de verdere professionalisering van de IT afdeling binnen een groeiende organisatie? En weet jij in alle hectiek van de dag je eigen hoofd en dat van je collega’s koel te houden? Dan ben jij de Service Delivery Manager die we zoeken.

Organisatie

Bij TopMondzorg kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. TopMondzorg bestaat uit 95 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 14 TopOrtho orthodontiepraktijken, de Proclin verwijspraktijk, ouderenmondzorgdiensten MondzorgPlus en Omnios en de MKA-groep (kaakchirurgie). Het motto van TopMondzorg is ‘voor elkaar’. Omdat we er als netwerk ‘voor elkaar’ zijn bij het leveren van kwalitatief hoogstaande mondzorg. En omdat we met onze gedrevenheid dingen ‘voor elkaar’ krijgen. TopMondzorg telt in totaal 2.750 collega’s waarvan 100 op het servicecenter in Hilversum. Vanuit dit servicecenter bieden we ondersteuning op onder andere Kwaliteit & Veiligheid, HR, Financiële administratie, ICT en Marketingcommunicatie. Zodat de behandelende teams zich optimaal kunnen richten op de patiënt.

Het ICT team bestaat uit 19 gedreven professionals, verdeeld over 6 teams. Samen ondersteunen we de collega’s op het servicecenter en de verschillende praktijken en mondzorgdiensten op het gebied van ICT. Ons IT enginering team is het afgelopen jaar flink gegroeid en bestaat nu uit 6 medewerkers. Zij opereren vanuit ons servicecentrum in Hilversum en bezoeken de praktijken periodiek. Primair is de afdeling verantwoordelijk voor de intake, registratie en het oplossen of coördineren van alle meldingen en vragen van gebruikers het bewaken van alle meldingen en wijzigingen op basis van de afgesproken serviceniveaus zowel intern als extern, het uitvoeren van de standaard wijzigingen binnen een specialisatie domein en gebruikers op de hoogte houden van de status en voortgang van hun vragen.

Functie

Als Service Delivery Manager ben je de kartrekker van het IT engineering team en ben je verantwoordelijk voor het functioneren van jouw team als geheel. Door jouw expertise en drive weet je de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Hiervoor begeleid je de medewerkers van jouw team in hun ontwikkeling en ben je gesprekspartner voor de strategische leveranciers ten aanzien van hun service delivery. Uiteraard sta je stevig in je schoenen en communiceer je moeiteloos op alle niveaus. Naar onze collega’s in het land ben je een professionele gesprekspartner en je bezoekt de praktijken ook indien er sprake is van klachten. De prio 1 incidenten en major incidents coördineer en begeleid je daar waar het team er niet uitkomt. Je rapporteert maandelijks over de dienstverlening van IT voor de diverse labels en draagt hierbij continu verbeteringen aan waarbij je de praktijk centraal zet. . Je verdiept je in het primaire proces van de praktijk en onze patiënten om je vervolgens de vraag te stellen: hoe zorg ik dat ICT ook daadwerkelijk ondersteunt? Je bent gek op nieuwe initiatieven, bent analytisch sterk, neemt verantwoordelijkheid en houdt altijd de helicopterview.

Je taken zijn onder andere:

  • Analyseren waar de klantverwachting niet aansluit bij de contractuele afspraken en geleverde dienstverlening;
  • Bedenken van realistische oplossingen en maatregelen om ervoor te zorgen dat de dienstverlening aansluit bij de klantverwachting;
  • Ontwikkelen van een uniforme en kosteneffectieve werkwijze op basis van de feedback van onze praktijken en de best practices uit de markt;
  • Zowel intern als extern verbeteringen voorstellen en hier ook verantwoordelijkheid voor nemen in de uitvoering;
  • Neerzetten van een ultieme klantervaring en sturen op SLA’s en XLA’s

Als Service Delivery Manager heb je ervaring met het aansturen van een soortgelijk team. Het leiding geven doe je op een coachende wijze en je neemt graag het voortouw. Jij weet hoe je mensen bereikt en weet ze te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast denk je graag mee in de verdere professionalisering van de ICT binnen Top Mondzorg.

Functie eisen

  • Je beschikt over een HBO-diploma aangevuld met relevante ICT cursussen;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Ruime kennis van Managed Services contracten;
  • Een ITIL v3 certificering en kennis van ISM is wenselijk;
  • Ervaring met LEAN en/of kwaliteitsmanagement;
  • Je bent geduldig en kunt goed met mensen omgaan;
  • Daarnaast is klantgerichtheid jouw tweede natuur, straal je enthousiasme uit, inspireer je en heb je een groot verbindend vermogen;
  • Je bent communicatief sterk en beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor de teamprestatie;
  • Je bent 36-40 uur beschikbaar.

Aanbod

  • Je komt te werken bij een jonge en vooruitstrevende organisatie, die vooroploopt op het gebied van tandheelkundige zorg en waar veel ruimte voor eigen initiatief is;
  • Een afwisselende functie in een organisatie, die volop in beweging en ontwikkeling is, waardoor enthousiaste en gemotiveerde medewerkers volop de kans krijgen om zich te ontplooien en door te groeien;
  • Een informele omgeving waar hard wordt gewerkt, maar ook veel wordt gelachen;
  • Op een prachtig kantoor in Hilversum, goed bereikbaar met auto en OV;
  • Grote mate van autonomie en verantwoordelijkheid;
  • Ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen.

Sollicitatie

Enthousiast? Stuur dan jouw CV en motivatie naar werken@topmondzorg.nl o.v.v. ‘vacature Service Delivery Manager’. Voor vragen over deze vacature kan je contact opnemen met Merlly Ceder op telefoonnummer 06 – 21 84 95 29.

Ken je iemand anders die geschikt is voor deze functie? Deel de vacature dan via de onderstaande buttons.