Medewerker Registratie en Declaratie – Hilversum

Introductie

Ben jij een dienstverlenende, nauwkeurige, financieel opgeleide MBO-er? Vind je het leuk om uiteenlopende werkzaamheden te combineren en ben je contactueel sterk? Heb je daarbij al eerder in de tandheelkunde of binnen de gezondheidszorg gewerkt? Dan ben jij de medewerker registratie en declaratie voor 32 uur die wij zoeken.

Organisatie

Bij TopMondzorg kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. TopMondzorg bestaat uit 95 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 14 TopOrtho orthodontiepraktijken, de Proclin verwijspraktijk, ouderenmondzorgdiensten MondzorgPlus en Omnios en de MKA-groep (kaakchirurgie). Het motto van TopMondzorg is ‘voor elkaar’. Omdat we er als netwerk ‘voor elkaar’ zijn bij het leveren van kwalitatief hoogstaande mondzorg. En omdat we met onze gedrevenheid dingen ‘voor elkaar’ krijgen. TopMondzorg telt in totaal 2.750 collega’s waarvan 100 op het servicecenter in Hilversum. Vanuit dit servicecenter bieden we ondersteuning op onder andere Kwaliteit & Veiligheid, HR, Financiële administratie, ICT en Marketingcommunicatie, zodat de behandelende teams zich optimaal kunnen richten op de patiënt. Je maakt deel uit van het team registratie en declaratie, bestaande uit 4 collega’s, die de praktijken ondersteunen op gebied van het registreren en declareren van alle verrichtingen (behandelingen) conform de wettelijke richtlijnen. Daarbij wordt nauw samengewerkt met onze factoringmaatschappij. Daarnaast onderhoudt het team de contacten met de verzekeringsmaatschappijen.

Functie

Als medewerker registratie en declaratie ondersteun en adviseer je de praktijken op bovengenoemde gebieden. Dit loopt uiteen van het opstellen van werkinstructies en protocollen, tot het opleiden van nieuwe collega’s in de praktijken op gebied van het invoeren van verrichtingen in het proces. Je voert steekproeven uit ter controle op ingevoerde verrichtingen en analyseert ingediende, uitbetaalde en afgewezen declaraties door zorgverzekeraars en factoringmaatschappij. Alles samen met je collega’s ten behoeve van een efficiënte en effectieve inrichting van de processen rondom registratie en declaratie, conform de wettelijke richtlijnen. Kortom een afwisselende functie vol verantwoordelijkheden.

Functie eisen

  • Je ben analytisch en doorziet problemen snel en kan richtlijnen vertalen naar werkbare procedures. Waarbij je je kennis over de wet- en regelgeving en richtlijnen gebruikt.
  • Je bent sociaal vaardig en ziet het als een uitdaging om je weg te vinden in de samenwerking met externe partijen als verzekeringsmaatschappijen.
  • Je kunt de uiteenlopende werkzaamheden goed plannen en prioriteiten stellen.
  • Je hebt MBO werk- en denkniveau, voortkomend uit een afgeronde financiële MBO opleiding en minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Uitgebreide kennis van o.a. Microsoft Excel.

Aanbod

  • Je komt te werken bij een jonge en vooruitstrevende organisatie die vooroploopt op het gebied van tandheelkundige zorg.
  • Een zelfstandige en uitdagende functie waarin je het verschil kan maken voor onze praktijken.
  • Een informele omgeving waar hard wordt gewerkt, maar ook veel wordt gelachen.
  • Op een prachtig kantoor in Hilversum, goed bereikbaar met auto en OV;
  • Ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen.

Sollicitatie

Enthousiast? Stuur dan jouw CV en motivatie naar werken@topmondzorg.nl o.v.v. ‘medewerker registratie en declaratie.  Solliciteer je via onderstaande button? Voeg dan je CV en motivatie samen in één bestand, zodat we beide ontvangen. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Claire Enkelaar, HR Adviseur, via 035 76 05 218.