IT Support Engineer – Hilversum

Introductie

Voor het servicecenter van TopMondzorg zijn wij op zoek naar een fulltime IT (‘skilled’) Support Engineer!

Organisatie

Bij TopMondzorg kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die zich inzet voor complete mondzorg voor uiteenlopende patiëntgroepen. TopMondzorg bestaat uit circa 100 Dental Clinics tandartsengroepspraktijken, 14 TopOrtho orthodontiepraktijken, de Proclin verwijspraktijk, ouderenmondzorgdiensten MondzorgPlus en Omnios en de MKA-groep (kaakchirurgie).

Het motto van TopMondzorg is ‘voor elkaar’. Omdat we er als netwerk ‘voor elkaar’ zijn bij het leveren van kwalitatief hoogstaande mondzorg. En omdat we met onze gedrevenheid dingen ‘voor elkaar’ krijgen. TopMondzorg telt in totaal 2.750 collega’s waarvan 100 op het servicecenter in Hilversum. Dit servicecenter biedt ondersteuning op onder andere Kwaliteit & Veiligheid, HR, Financiële administratie, ICT en Marketingcommunicatie. Zodat de behandelende teams zich optimaal kunnen richten op de patiënt.

In het ICT team zitten 19 gedreven professionals, verdeeld over 6 teams. Samen ondersteunen we de collega’s op het servicecenter en de verschillende praktijken en mondzorgdiensten op het gebied van ICT. Ons IT enginering team is het afgelopen jaar flink gegroeid en bestaat nu uit 6 medewerkers. Zij opereren vanuit ons servicecentrum in Hilversum en bezoeken de praktijken periodiek. Primair is de afdeling verantwoordelijk voor de intake, registratie en het oplossen of coördineren van alle meldingen en vragen van gebruikers het bewaken van alle meldingen en wijzigingen op basis van de afgesproken serviceniveaus zowel intern als extern, het uitvoeren van de standaard wijzigingen binnen een specialisatie domein en gebruikers op de hoogte houden van de status en voortgang van hun vragen.

Functie

Jij bent het eerste aanspreekpunt van de IT-organisatie. Je handelt de meldingen van de gebruikers af, en lost de meer complexe incidenten en wijzigingen op. Dit doe je voor je eigen toegewezen regio. Je bent dus naast engineer, ook nog een accountmanager die schakelt met de verantwoordelijke van een specifieke regio. Indien nodig escaleer je tijdig naar de tweede lijn. Dit gaat dan meestal om de meer specifieke problemen. Het is jouw rol om deze meldingen te coördineren en in de gaten te houden. Dit doe je om ervoor zorg te dragen dat ze worden afgehandeld binnen de gestelde servicenormen. Dit is dus niet alleen een 1ste lijns functie; je houdt je ook bezig met 2de en 3de lijns meldingen. Je bent tevens letterlijk het gezicht van de IT-organisatie. We helpen namelijk niet alleen via de telefoon of mail, maar ook in persoon. Dat gaat zo ver dat we ook de praktijken periodiek bezoeken om goed te weten wat er bij onze klanten speelt.

Je dagelijks takenpakket bestaat over het algemeen uit:

  • Het oplossen van inhoudelijke en technisch uitdagende incidenten en niet alleen het opnemen van de telefoon en het loggen van het issue;
  • Het uitvoeren en bijhouden van de changes;
  • Het vastleggen van toegepaste oplossingen;
  • Het escaleren van problemen naar verantwoordelijke domeinen en zorgen dat het probleem binnen de afgesproken lead time wordt opgelost/melder weet wanneer het probleem is opgelost;
  • Het periodiek bezoeken van de diverse praktijken;

Functie-eisen

  • Je hebt een hbo-denkniveau door diplomering of voorgaande functies;
  • Je hebt minimaal 24 maanden servicedesk ervaring en niet alleen 1ste lijns issues opgepakt;
  • Een afgeronde IT opleiding is een pré;
  • Je bent analytisch, proactief en kan je goed inleven in je (interne) klanten;
  • Je hebt ervaring met Topdesk of een ander ITSM pakket;
  • Je hebt de drive om je te blijven ontwikkelen binnen je vakgebied;
  • Je hebt uitgebreide ervaring met Windows 10 & server 2012 / 2016;
  • Je bent in het bezit van ITIL-foundation certificaat;
  • Je bent in het bezit van Microsoftcertificaten: MD-100, MD-101, 77-731 & 70-742;
  • Kennis van Exquise, Orthwin en Visiquick, zijn een pré
  • In bezit van rijbewijs.

Aanbod

  • Je komt te werken bij een jonge en vooruitstrevende organisatie, die vooroploopt op het gebied van tandheelkundige zorg en waar veel ruimte voor eigen initiatief is;
  • Een afwisselende functie in een organisatie, die volop in beweging en ontwikkeling is, waardoor enthousiaste en gemotiveerde medewerkers volop de kans krijgen om zich te ontplooien en door te groeien;
  • Een informele omgeving waar hard wordt gewerkt, maar ook veel wordt gelachen;
  • Nu even veelal thuis, maar na de COVID-maatregelen op een prachtig kantoor in Hilversum, goed bereikbaar met auto en OV;
  • Grote mate van autonomie en verantwoordelijkheid;
  • Ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen.

Sollicitatie

Enthousiast? Stuur dan jouw CV en motivatie naar werken@topmondzorg.nl o.v.v. ‘vacature IT Support engineer’. Wil je meer weten? Neem dan contact op met Sarah Klay, Manager HR op telefoonnummer 06 – 271 876 07.